16. srpna 2010

My life, my entertainment


Zdravím,
naprosto nestíhám přidávat nějaké články, všechny moje dny se teď točí jen okolo zařizování bytu. Dlouho mi každý den nechodilo tolik mailu, od tolika lidí najednou. Jsem naprosto ztracená. Snažím se, aby vše co nejdřív, dospělo do zdárného konce. Ve čtvrtek jedu na první prohlídku a čekáme mě seznámení s mojí možná budoucí spolubydlící. Opravdu se těším, trochu to otřese mým každodenním stereotypem, ve kterém teď žiju. Čeká mě mnoho změn, ale těším se.
Víkend jsem strávila u mé kamarádky v Rychnově, bylo to přátelství, které vzniklo díky internetu a já jsem za něj dodneška hrozně ráda. Je to moje soulmate. Doufám, že dopadnu stejně dobře i u své roommate :))
Když jsem nastupovala na střední, byla jsem vyklepaná z nového začátku, z lidí...no ze všeho :) Ale teď nevím proč jsem plná energie a touhy už začít.
Pevně věřím, že nejsem jediná a jestli někdo má strach z nového začátku, věřte mi, je to zbytečné. Není nic jednoduššího než být plná naivních představ. To nám holkám přece jde. Hlavní je, snažit se, aby vám nervozita a špatné vibrace nepřerostly přes hlavu. Protože život nás přeci dokáže překvapit i dobrými věcmi. A co je nejlepší, když překvapíte sami sebe :)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Thank you for your comments, be good to me:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails