1. srpna 2010

Go on, crush me like a flower rusted from the rain...


Ahoj,
víkend je skoro u konce a vše splnilo mé očekávání. Code:Mode se vydařil, atmosféra byla skvělá. Bylo, co obdivovat a udělala jsem si radost pár věcmi a nezapomněla jsem přitom na své přátelé. Poté jsem se vydala i na nákupy do mých oblíbených obchodů, které jsou nyní zahlceny nápisy SALE SALE. Musím říct, že jsem si dlouho takhle nákupy neužila. Nejenže jsem si koupila pár naprosto originálních věcí na Code:Mode,ale poté jsem byla mile potěšena věcmi i jinde. Nyní je tu pár fotek z Code:Mode. Ostatní později. Koupila jsem si lososové naušnice, řetízek s přívěškem sovy a kamarádce placku, na které je Holly Golightly.
Doufám, že jste také měli takhle příjemný víkend.








Žádné komentáře:

Okomentovat

Thank you for your comments, be good to me:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails