13. května 2010

!


Jediné moje odreagování v posledních dnech je můj blog, ale hlavně vaše blogy ať už mluvím o těch zahraničních či o těch českých. Dneska jsem si všimla jak všichni dávají na svých stránkách prostor pro jiné blogy tím, že je vypíchnou jako takové inspiration folders.
Já se s vámi o ně poděluji každý den, jelikož nejsem zatím žádný fotomaniac, chuť bych měla, ale mám toho poslední dobou tak nad hlavu, že moje články někdy postrádají to, co je na jiných blozích základ. Snad až se přes mě převalí ten příval povinností, ne snad, určitě:)
Tak malé rozptýlení zamnou...a teď zase do víru učení ....
Mějte se

4 komentáře:

  1. ta druhá fotka - že by Andy? :) také jsem si všimla toho fenoménu upozornit na jiné blogy. Kupodivu to podporuji

    OdpovědětVymazat
  2. Thanks for your comment on my blog! =)
    I've to show you my whole room.. the curtains are full of flowers&butterflies in black&white!
    xx

    OdpovědětVymazat
  3. Nice post and blog...

    barbielaura.com

    OdpovědětVymazat

Thank you for your comments, be good to me:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails