25. dubna 2010

13



Nejvíc nešťastný den 13ctek bude až si uvědomí že už jim není 13...
Setkala jsem se s hodně holkama, které mi nesedly aniž bych je musela znát a velmi mnoho mi ten můj názor na ně nevyvrátil ani když jsem se s nima setkala. Ale byli i vyjímky, které teď považuji za své přátelé.
Jenže ty které jsem potkala na jedné nejmenované akce, to byl vrchol.
Nevím, kam generace 13ctek spěje a doufám, že tímto směrem nemíříme my všichni, celý tenhle svět.
Víte o jakých holkách teď asi píšu. A pevně věřím, že je tu pořád spousta z nás, které se nebojí být trochu odlišné a nezačleňují se do davu chichotajicích se nanynek.

For my english readers (If there's anybody pls leave a comment or do something, smile or don't be like those silly girls please:D ): I can't stand those always smiling and laughing 13 years old girls in the group. That summary what I want to say :))

Uf. Teď trochu zábavy: (stále mě nepřestávají fascinovat tyhle párty fotky)
Čím to asi bude...
Party pics which I love!

3 komentáře:

  1. Jaká jsi byla ty, když ti bylo 13?
    Já jsem byla blond dlouho, později krátkovlasá lolitka, přesvědčená o tom že ze mě všichni chlapi musí sednout na zadek :-D
    Ony z toho vyrostou (i když v některých případech na to nestačí ani 10 let :-D)
    Good luck with teenagers :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Mne tiež lezú na nervy mladé uchychotané primitívne slečny v našich uliciach čo sa hrajú na dospelé.....ale zas puberta je puberta a každý si ňou prešiel no po svojom.

    OdpovědětVymazat
  3. nemam rada,taketo kritizovanie dnesnej mladezi,lebo ani ja som nebola uzasna ked som mala 13nast
    a dievcata na poslednej fotke su pekne

    OdpovědětVymazat

Thank you for your comments, be good to me:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails