30. března 2010

A wise girl kisses but doesn't love, listens but doesn't believe and leaves before she is left.



Stranger is always listening my voice...
Blindman is always watching my moves...
Dumb is always reading my lips...
and I...
I am keep lovin him with all my heart.
For stranger who is blind,dumb and perfect.

Znáte to, máte něco na srdci a chcete se z toho vypsat. To je přesně ten důvod proč jsem si tenhle blog založila, pro sebe. Už mě totiž nebaví psát si to do mobilu mezi své poznámky.
( Já u toho chci mít ete obrázek :)) )

2 komentáře:

  1. druhej obrazek...skvelej!

    ja sem ve vypisovani osobnich veci jina.. radsi si to necham pro sebe..nebo se sverim kamaradum/rodicum/psovi,chich... ale proč bys to sem nepsala..je to kazdyho zalezitost,co chce mit na blogu:)

    OdpovědětVymazat
  2. Většinou jen tak naznačím, co by se mohlo v mém životě dít, nic konkrétního jsem psát se neodvažuji, ptz si chci udržet trochu soukromí. Ale nevadí mi pohrát si se slovy a psát, co momentálně cítím:)

    OdpovědětVymazat

Thank you for your comments, be good to me:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails