19. března 2010

Learn to love less



“The secret of happiness, you see, is not found in seeking more, but in developing the capacity to enjoy less.” - Socrates

Kdyby se každý řídil tímto úslovím, myslím, že bychom byli všichni šťastnější. Aspoň já jsem v mých 19 letech došla k názoru, kterým se doufám, budu řídit až dokonce života. Bývala jsem holka, co se snažila vyhovět všem, mít ráda a být napomocná. Lidem, kteří byli okolo mě a zdáli se mi milí, jsem se snažila vyhovět a trávit s nimi čas za každou cenu. Být okolo velké skupiny lidí, ve které mé každý má rád. Skvělý pocit. Postupem času mi začlo na nervy brnkat tolik věcí až se okruh mých přátel zúžil. Nyní jsem obrátila o 360 stupňů a snažím vyhnout problému takhle:

1)Neřeším problémy, jenž jsou nevyřešitelné.
2)Nesnažím se být okolo lidí, kteří mi neustále brnkají na nervy.
3)Problémy se snažím řešit, co nejrychleji a jednou provždy. (Nechodím kolem horké kaše stručně řečeno)
4)Když už vyřeším něco špatně, ptz se nechám unést svou výbušnou povahou, snažím se to napravit tak, abych se k tomu už nemusela vracet.
5)Chovám se k lidem tak, jak oni ke mě.
6)Omlouvám se.

sources: mnmlist.com, heartit

Žádné komentáře:

Okomentovat

Thank you for your comments, be good to me:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails