5. března 2010

For the beginning:)

Jako malá jsem měla blog o věcech, který mě zajímaly. A jako asi každá 14 holka jsem se snažila zajímat o všem, takže můj blog byl prostě souhrn všech možných článků, co mě zajímaly a nebo všechny možný pocity (a že jich bylo), který jsem v tom zmateném věku měla:) Už asi 2 roky jsem nic nenapsala, nikam, natož na blog, ale nyní už mě nebaví jen se na ten svět fashion blogů dívat, ale chtěla bych být i jeho malou či velkou (who cares) součástí být:) Tak voilá, dnes moje cesta začíná...doufám, že si můj blog najde aspon jeden či dva čtenáře. Přinejhorším ho bude číst jen moje nejlepší kamarádka a ostatní holčiny. Pro začátek pár fotek z mých nejnovějších nákupů:)
Vítá vás s pozdravem LilSweet








Žádné komentáře:

Okomentovat

Thank you for your comments, be good to me:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails