12. března 2010

Asian parents

Nepochopitelní:)
V jednu chvíli mi zakážou, co můžou a v druhou, kdy jakoby v jejich hlavách vysvitlo slunko, mi dovolí, co chci. Dneska se vydávám do víru nočního města s holčinama a zítra nákupy v Praze. Moje plány zůstat doma, ptz jsem opravdu neměla v plánu podrobit sama sebe výslechu na téma, jak pořád někam chodít a pořád nakupuji. Ráno mě mají za šílence, co vstává dřív, aby měl dostatek času upravit se tak, aby mohl vyjít ven. Jejich ztížnosti na šoupání dveří od skříně mě opravdu baví :)) Bez toho, abych otevřela skřín, opravdu z bytu vyjít nemužu:) No nic, nemůžu si stále ztěžovat....užiju si víkend a HLAVNĚ si najdu čas i na učení, ptz minulý chillin víkend se mi opravdu nevyplatil :))

Ete se tu během dne objeví fotky mého party looku:)


see you:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Thank you for your comments, be good to me:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails